3

Binnen afwerking buitendeur

Incahuasi
Incahuasi
#Ramen en deuren · 2 jaren geleden

Hallo,

Een tijd geleden liet ik een nieuwe buitendeur installeren, maar de binnenafwerking is hiervoor nog niet gebeurd.

Ik denk dat de qualiteit van het werk te wensen overliet, en ik weet nu niet hoe ik de binnenkant het beste zou afwerken.

(Zie ook foto's)

De zijmuren dacht ik de gaten terug dicht te plaasteren en dan te behangen met vliesbehang zoals in de rest van de gang.

Maar voor de sleuven naast de deur (opgevuld met PUR) weet ik niet hoe ik dit het best zou aanpakken.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?

Alvast bedankt!

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/86454/20230512140606-1-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=81d151a6abe959f22551b2f57a3e1d07https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/86454/20230512140556-1-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=b139f28880c87f345b107c6f1f94694e

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

Gyproc of gips 

en haal die stickers eraf

0
moes
moes
73 723 Andere professioneel
2 jaren geleden

ik zou niet weten wat er fout of slecht is aan de plaatsing. Dit is nu eenmaal werken op een oude situatie. Ze konden zoals dat soms gebeurt ook de deur vastgezet hebben met doorsteek ankers ipv doken zoals je nu heft en dan had je kans op koude bruggen met wakke vlekken in uw oud e bezetting als gevolg. De binnen afwerking dient nu verder door u te gebeuren.

De bezetting op de muren kan u terug dichtsmeren met plaaster. Maar behandel de doken eerst effe met een zinkspray tegen roestvorming.

zijkanten links en rechts kan u afwerken met een aluminium plat die u kan vragen bij de constructeur van de deur of met houten latten bvb MDF en dan schilderen/lakken.

0
Patrico
Patrico
135 1470 Andere professioneel
2 jaren geleden

Niks mis met de plaatsing denk ik. U had ook kunnen vragen om de afwerking te doen maar dat heeft u blijkbaar niet gedaan? Wat denkt u dat er mis is me de kwaliteit van het werk?

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

3 redenen om je garagepoort te vervangen bij renovatie

3 redenen om je garagepoort te vervangen bij renovatie

Een garagepoort kan je om meer dan één reden vervangen: een nieuwe look, betere isolatie, meer comfort of extra beveiliging. Hierop moet je letten.

Lees meer

Tips voor het onderhoud van je ramen en deuren in hout, pvc of aluminium

Tips voor het onderhoud van je ramen en deuren in hout, pvc of aluminium

Zowel ramen en deuren van hout, pvc als aluminium moet je regelmatig onderhouden. Dit is de juiste aanpak voor elk materiaal.

Lees meer

Isolerend en budgetvriendelijk: ontdek alle voordelen van pvc-ramen

Isolerend en budgetvriendelijk: ontdek alle voordelen van pvc-ramen

Hoe kies je pvc-ramen voor je nieuwbouw of renovatie? Ontdek alles over isolatie, prijs en mogelijkheden op vlak van stijl, kleur en veiligheid.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag