13

Airco-installatie

De Rock
De Rock
#Anders wonen · 2 jaren geleden

In ons appartementsgebouw mag er niets aan de buitenkant gewijzigd worden.
Enkelen willen airco\’s plaatsen en dan heb je een buitenunit nodig of zonder buiten-unit maar moeten er 2 gaten in de muur geboord worden, dus hoe dan ook wordt het uitzicht gewijzigd.

Ik twijfel met 2/3 akkoord of 4/5 want de statuten moeten volgens mij hiervoor via de notaris gewijzigd worden?

Klopt dit?

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

@Patrico

Het gaat erover dat Vilis constant hetzelfde zegt, bij alle problemen die er bij ons zijn: "wat is het daar toch gezellig wonen" ... zo'n antwoorden hoeven niet. Een forum dien om elkaar te proberen helpen. Bovendien heb ik een vraag gesteld: ik sta open voor andere dingen maar ten eerste toch antwoord OP de vraag.  

Komt misschien door in de grond van de zaak, dat u elke keer het zelfde "probleem " aan kaart als vraag. 
Of het nu om een airco gaat of wat anders, het ligt altijd aan het verkeert handelen van de syndicus. 
of aan mede eigenaars die onder één hoedje spelen, volgens u. Een andere reactie van Villis is misschien leuker maar ergens heeft hij wel een punt. 

0
De Rock
De Rock
0 151 Andere particulier
2 jaren geleden

@Feter: Volgens mij, ja, de bewijzen zijn er. Hij heeft geen punt. Als niemand kan antwoorden op de vragen is het teken dat jullie geen antwoord weten, dus dan hoef ik geen antwoord als het toch constant verwijten zijn.

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

Dit is dan ook een BOUWFORUM en geen juridischforum! Dus leg je probleem neer bij een advocaat of juridischforum. Want je heb  lijkt mij geen bouw probleem maar een juridisch 

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Wonen in een tiny house: 10 vragen beantwoord

Wonen in een tiny house: 10 vragen beantwoord

Wil je compacter, duurzamer wonen? Of denk je aan een tuinkantoor of zorgwoning? Dan is een tiny house de oplossing. 10 vragen over een tiny house!

Lees meer

Cohousing: samen wonen, maar toch apart

Cohousing: samen wonen, maar toch apart

Gemeenschappelijk wonen, met behoud van je eigen privacy. Dat is het principe van cohousing. Ontdek hoe het juridisch zit.

Lees meer

Van tiny houses tot cohousing: welke nieuwe woonvorm past het best bij jou?

Van tiny houses tot cohousing: welke nieuwe woonvorm past het best bij jou?

We springen steeds creatiever om met onze manier van wonen. Hier lees je alles over cohousing, flexwonen, hamsterhuren en nog veel meer.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag