3

Vuile polierbeton

Volderke
Volderke
#Terras en oprit · 2 jaren geleden

Beste,

Twee jaar trg werd onze oprit en terras aangelegd in polierbeton. Nu twee jaar later is de beton zeer vuil en stofferig. Zie foti. Ik denk ook dat de curringlaag tegen het uitdrogen er nooit is afgegaan zoals het hoort. Volgens de aannemer en de betoncentrale moet ik hem in  smeren met een bepaald product, maar ik heb zo mijn twijfels hierover. Wie kan me helpen? 😔

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/86536/20230428171505-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=851c0a6907e3eb5f30cbb332f3f5daba

Alle reacties

0
Patrico
Patrico
135 1470 Andere professioneel
2 jaren geleden

Velen voelen zich geroepen om het aan te leggen maar weing hebben de kennis. Welk product raden ze je aan?

0
LeaD
LeaD
13 241 Andere professioneel
2 jaren geleden

Was in ieder geval niet zwart gepolijst . Mogelijks was dit de bedoeling om niet te glad te zijn voor als het nat, gevroren of gesneeuwd is .

0
Volderke
Volderke
0 1 Andere particulier
2 jaren geleden

Was zeker niet de bedoeling om zwart te zijn. Ook niet dat het niet glad zou zijn. Onder de oversteken is het wel zoals het zou moeten zijn. Is ook te zien op de foto.

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Je terras inrichten? Tips voor het perfecte terras

Je terras inrichten? Tips voor het perfecte terras

Op je terras kan je heerlijk genieten, tafelen of relaxen. Het is dus fijn als je je terras slim kan inrichten. Ontdek onze tips voor het perfecte terras.

Lees meer

Voegen van je terras herstellen: soorten voegmiddel en plan van aanpak

Voegen van je terras herstellen: soorten voegmiddel en plan van aanpak

Waarom gaan de voegen van een terras stuk? Welke soorten voegmiddel zijn er? En hoe kan je de voegen van je terras herstellen?

Lees meer

Een terras op maat: van materialen en prijs tot verwarming en inrichting

Een terras op maat: van materialen en prijs tot verwarming en inrichting

Welke materialen zijn er voor je terras? Hoe onderhoud je je terras? Wat bepaalt de prijs en hoe leg je het zelf aan?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag