Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.

41

Airco met buiten units die binnen staan

De Rock
De Rock
#Anders wonen · 2 jaren geleden

Wij hebben  een eigenaar die zijn buiten-units naar binnen in zijn ondergrondse open garageplaatsen bracht (dus niet meer buiten) omdat hij een terras voor zijn zaak aanlegde (dus zou niet mooi zijn)
Dat is dus al niet normaal.
Na enkele jaren hoorden de bovenburen lawaai onder de vloer en 's nachts in hun bed (die komen er wakker van) want binnen-units zitten in vals plafond. 

We vermoeden dat eigenaar zijn airco zelfs verzwaard heeft want er lagen blazers in zijn remorque.

Kan er iemand daarover iets kwijt? Ik meen dat buiten-unit wel buiten moet staan en hij deze verzwaard heeft omdat deze niet meer goed werkten omdat hij zijn buiten-unit binnen zette? 

Alle reacties

0
moes
moes
73 723 Andere professioneel
2 jaren geleden

Ik vermoed dat men in deze topic wat naar frissen lucht moet happen of een frisse neus halen. Voorlopig haalt de onverdraagzaamheid en het egocentrisme de bovenhand. Je zou denken dat er op zijn minst 1 echte betrokkene ook eens een reactie plaatst maar het is net alsof daar weinig animo voor is. 

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Wonen in een tiny house: 10 vragen beantwoord

Wonen in een tiny house: 10 vragen beantwoord

Wil je compacter, duurzamer wonen? Of denk je aan een tuinkantoor of zorgwoning? Dan is een tiny house de oplossing. 10 vragen over een tiny house!

Lees meer

Binnenkijken bij Liesje en Jasper: van drukkerij tot duurzame cohousing in de stad

Binnenkijken bij Liesje en Jasper: van drukkerij tot duurzame cohousing in de stad

Van drukkerij tot ecologische cohousing: 18 gezinnen delen ruimte én visie in hartje Borgerhout. Lees hoe duurzaamheid en samenleven hier centraal staan.

Lees meer

Van tiny houses tot cohousing: welke nieuwe woonvorm past het best bij jou?

Van tiny houses tot cohousing: welke nieuwe woonvorm past het best bij jou?

We springen steeds creatiever om met onze manier van wonen. Hier lees je alles over cohousing, flexwonen, hamsterhuren en nog veel meer.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag