Kraken plafond gyproc
Dag iedereen,
We hebben in onze woonkamer een vals plafond in gyproc. Op 2 plaatsen hebben we helaas kraken. Wss zijn dit plaatsen/Naden waar er nieuwe platen zitten. Zie foto's
We hebben een schilder onder de arm genomen om het plafond aan te pakken. Volgens hem kon dit makkelijk opgelost worden. Hij ging het plafond uitpleisteren, behangen vliesbehang en schilderen.
Na her uitpleisteren kregen we plots bericht dat het geen zin heeft om vliesbehang te plakken want dat de kraken altijd zichtbaar zullen zijn. Volgens hem is het plafond teveel gezet en is er Mogelijks te weinig kadering onder het plafond. Ik kan dit ergens wel volgen maar her plafond hangt nogthans nergens door...
Gevraagd wat het alternatief is maar hier komt geen reactie op buiten dat alles nu on hold staat en we hem niet meer horen. Het plafond uitbreken is helaas geen optie.
Ik las dat al eens dat er speciaal nadenbehang bestaat en renovatievlieshang. Helaas zijn wij echte leken dus vandaar dat ik graag wat advies inwin op deze manier.
Ik hoor dus graag hoe we ons plafond wel kunnen aanpakken om de kraken/naden zoveel mogelijk te camoufleren.