Verstopte leiding badkamer
Wie moet uiteindelijk de kosten dragen van zwaar verstopte leidingen. Dit weekend gemerkt da tin mijn voorlopige huurwoning het water in de wasbak nie wegvloeide. Sifon gedemonteerd en uitgekuist. Zware bijna steenachtige verstopping er moeten uitkloppen in stukjes. Vandaag geprobeerd terug te monteren maar toen plots gezien dat die zelfde verstopping nog een dikke 50 cm verder zit. Althans het nog zichtbare stuk. Nu woon ik hier wel al een paar jaar maar mezelf een beetje kennende kan deze zware ophoping en bijna versteend zijn niet alleen van mij komen maar van de mensen voor mij. Ik denk aan de vorige eigenaar die hier woonde en nu in een rusthuis zit. Ik huur de woning van hem via interactie met zijn zoon. Met die zoon heb ik een uitstekende relatie en het is een zeer verantwoordelijke huisbaas. Maar hij weet ook dat ik zelf veel doe in zijn woning. Maar deze verstopping kan een zware kost worden. Ik denk vlug aan 250 300 euro als je iemand proff laat komen zoals Aquajet. Die zou ik op zijn minst gedeeld willen zien. Maar als puntje bij paaltje komt wie is uiteindelijk verantwoordelijk voor onderhoud en verwijderen van zulke zware vervuilingen ?