Wasplaats met douche en oven
Momenteel zijn we onze inpandige garage aan het ombouwen tot 2 nieuwe ruimtes. Enerzijds een dressing en het voorste deel is al wasplaats/berging.
In de dressing is al 1 dichte kast aanwezig met de meterkast. De dressing en de wasplaats zullen gescheiden worden door een kastenwand met een deurgat-opening.
Nut het zit het zo dat er in onze keuken geen oven aanwezig was toen we het huis kochten en we een oven in de wasplaats hebben geinstalleerd bij het wasmachine,droogkast en diepvriezer.
Onze douche staat momenteel in de gang van de achterdeur, wat ook niet het meest ideale scenario is. Daarom wou ik de douche graag verplaatsen naar de wasplaats. Maar ik vroeg me af of dit uberhaupt wel mag met de oven die in diezelfde ruimte in een kast zit en de elektriciteitsmeter die 1 ruimte verder ook in een kast met deuren zit. De douche en de meter worden gescheiden door een kastenwand ingemaakt tot tegen het plafond en de meter zit nog eens in een kast. In de wasplaats is ook een raam van 1m05 breed dat open kan voor de verluchting.
Alvast bedankt voor jullie input.

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=2de220abbcb23cf86223339a41f0d23e)
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=7562a2d5a6e16c416cf354dd45f11253)