Is mijn onderdak van asbest?

15

Alle reacties

0
dienderken
dienderken
6 68 Andere particulier
2 jaren geleden

75000 euros :)

0
Vilis
Vilis
17 239 Verbouwer
2 jaren geleden

75000 euros :)

Dat is gooien met de dobbelsteen, maar misschien heb je goed gegooid. Je moet toch echt meer weten,  zoals m2, vorm van het dak, staat van de balken, welke pannen enzovoort

0
Bo333
Bo333
0 6 Andere particulier
2 jaren geleden

Amai, dan ben ik failliet . 

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

Je kan het ook informeel vragen aan een dakwerker,  om niet meteen een offerte te laten maken. 
Pas op kennis kan je de juiste beslissing nemen, neem dan wel de gegevens mee waar Villis het over heeft. En eventueel een paar foto's. 

Jou laatste reactie lezende denk ik wel dat het te prijzig voor je zal worden. (dienderken, zit denk wel goed in de richting 🥲)

0
Bo333
Bo333
0 6 Andere particulier
2 jaren geleden

Er zijn zoveel verschillen in de grootte van daken, dus zal de prijs ook enorm verschillen. Een dakje v 40 m2 zal toch niet hetzelfde kosten als een dak van 200 m2.

Een compleet nieuw dak is mss nog niet nodig. Mijn dakpannen en houten frame zijn nog in goede staat. Tis alleen dat onderdak die mss v asbest is. Ik denk dat ik voorlopig nog niks ga doen. Alles veranderd toch constant. 

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Regenwater afvoeren begint met een goede regenpijp: dit moet je weten

Regenwater afvoeren begint met een goede regenpijp: dit moet je weten

Een regenpijp voert regenwater weg van je dak. Ontdek alles over materialen, de prijs, de plaatsing en het onderhoud.

Lees meer

Welke dakgoot past bij jouw woning?

Welke dakgoot past bij jouw woning?

Ontdek welke dakgoot het beste past bij jouw woning. Van materialen, zoals aluminium en koper, tot de plaatsing, de prijs en het onderhoud.

Lees meer

Hoe asbest verwijderen? Enkele do's en don'ts

Hoe asbest verwijderen? Enkele do's en don'ts

In heel wat oude woningen zit er nog asbest. Hoe verwijder je dit kankerverwekkende materiaal zonder risico? Enkele tips om asbest te verwijderen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag