vanaf welke valhoogte moet er een balustrade rond een toerit naar ondergrondse parking
Ik weet dat er normen bestaan maar valhoogte wordt m.i. niet vermeld
vanaf welke valhoogte moet er een balustrade rond een toerit naar ondergrondse parking
Ik weet dat er normen bestaan maar valhoogte wordt m.i. niet vermeld
Wanneer het vallen AU doet
🤪🤣
1 meter.
Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’
Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Naast een vaste terrasoverkapping zijn er nog andere opties om je terras te overkappen, zoals een luifel of zonnescherm. Ontdek de opties en de prijs.
Lees meerKleiklinkers of betonklinkers? Met welke soort klinkers leg jij je tuinpad, oprit en terras aan?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen