Verluchting / rookgassenafvoer.
Ik liet een gascondensatieketel plaatsen. Nu bevindt zich de verluchting van de kelder zich 30 cm hoger dan de afvoer van de condensatieketel. Kan dit . Ivm. eventuele rookgassen in d'r kelder.
Verluchting / rookgassenafvoer.
Ik liet een gascondensatieketel plaatsen. Nu bevindt zich de verluchting van de kelder zich 30 cm hoger dan de afvoer van de condensatieketel. Kan dit . Ivm. eventuele rookgassen in d'r kelder.
Is dit je eerste ketel op aardgas of een vervanging? Wie heeft de keuring van de gasleiding en installatie gedaan?
Dit is een vervanging. Vroeger zaten de verluchting en rookgassen naast elkaar. Maar door renovatie hebben ze beide verplaatst. .
Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’
De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Een gezond binnenklimaat begint met goede ventilatie. Maar welk ventilatiesysteem kies je? Ontdek de opties voor nieuwbouw en renovatie.
Lees meerWie een ventilatiesysteem plaatst bij renovatie wordt vanaf 2025 beloond. De EPC-labelpremie stijgt als je renoveert tot label A, B of C.
Lees meerIn de winter is er meer kans op schimmel en vocht in huis. Met deze tips hou je je luchtvochtigheid op peil en vermijd je vochtproblemen!
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen