thuisbatterij
Ik zou een thuisbatterij willen plaatsen maar vermits ik in een appartementsblok woon is de vraag waar dit kan of mag: gemeenschappelijke garage ( brandgevaar?), prive berging?... Of is dit enkel beperkt tot de technische ruimte?
thuisbatterij
Ik zou een thuisbatterij willen plaatsen maar vermits ik in een appartementsblok woon is de vraag waar dit kan of mag: gemeenschappelijke garage ( brandgevaar?), prive berging?... Of is dit enkel beperkt tot de technische ruimte?
Waar hangt je zekeringkast? Batterij moet in de zekeringkast aangesloten worden.
heb je al zonnepanelen ?
Nog geen zonnepanelen.
Mag ik dus de batterij gelijk waar zetten en met een kabel verbinden met de zekeringskast?
Ja, dat speelt geen rol, maar je koopt best een systeem van dezefde fabrikant als de omvormer om compatibiliteitsproblemen te vermijden. Stuureinheid of PV omvormer van 1 fabrikant heeft vaak al de functionaliteit voor een batterij.
Mag je zonnepanelen plaatsen op je appartementsblok moet denk ik je eerste vraag zijn :)
Vraag nu gratis offertes aan voor zonnepanelen en bespaar zo op je energiefactuur
Zet de stap naar groene stroom en verlaag je energiekosten! Vraag nu gratis en zonder verplichtingen offertes aan van ervaren installateurs.
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Voor een optimaal rendement is het goed om je zonnepanelen te reinigen. Hoe vaak dat moet, wanneer en hoe? Je leest het in dit artikel.
Lees meerWelke rol is weggelegd voor de thuisbatterij? Energie-expert Laveyne: "De thuisbatterij gaat net zo alledaags worden als zonnepanelen."
Lees meerDe uren met negatieve stroomprijzen zijn dit jaar verdubbeld. Maar hoe komt het dat er negatieve stroomprijzen zijn en hoe kan jij hiervan profiteren?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen