factuur chape
Na een bezoek van de chaper aan onze verbouwing bleek dat de bestaande chape zodanig scheef liep het best was de bestaande chape uit te breken, dit hebben wij dan ook volledig zelf gedaan. De chaper heeft ondertussen een offerte opgemaakt die wij hebben goedgekeurd. Nadien is hij zeker nog 3 keer op de werf geweest, laatste keer een 6 tal weken geleden, toen heeft hij alles opnieuw opgemeten. Wij hebbben nooit een aangepaste offerte gehad dus wij wisten niet dat er meer cape/pur moest komen.
Ook hebben wij als extra gevraagd om ons terras te chapen, ik heb per sms gevraagd wat de meerkost zou zijn, nooit een antwoord ontvangen, maar wel uitgevoerd.
Nu een 4 tal weken geleden de factuur ontvangen, totaal €3000 duurder.
Ik ben hier totaal niet mee akkoord en heb dit ook al laten weten aan de man van de chape maar hij geeft gewoon een uitleg waarom er meer chape is gekomen en dat hij van het terras geen prijs kon geven omdat hij niet wist hoeveel chape er ging moeten komen..
Wat kan ik hiermee doen?

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=54441d729424719664f74260b3742c69)