2

Ventilatie afgesloten?

NickVanH
NickVanH
#Ventilatie · 2 jaren geleden

In ons gelijkvloers appartement uit 2012 is er in de keuken, berging, badkamer en toilet ventilatie voorzien. Behalve de keuken ruimtes zonder ramen. Deze is mechanisch en niet te regelen in standen. Toen ik onlangs de roosters wou uitkuisen kwam ik tot de conclusie dat die van de badkamer afgesloten? Lijkt mij vergeten te zijn bij installatie. Materiaal is karton. Wie weet hoe ik dit open kan krijgen? 

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/89673/img20231121121227-3.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&q=85&corner-radius=10&mask=corners&s=f7a4f96b1d2b6b0206ec364e78acb969https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/89673/img20231121121235-3.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&q=85&corner-radius=10&mask=corners&s=f9eb3fd1af43868471000ac9fc659be2

Alle reacties

0
Tom Naessens - Climavent
Tom Naessens - Climavent
0 2 Andere professioneel
2 jaren geleden

Dit is een brandklep. Kan eventueel terug worden geopend ofwel te vervangen.

0
NickVanH
NickVanH
0 2 Andere particulier
2 jaren geleden

Bedankt voor uw antwoord. Vermoedelijk is deze dan ooit gesloten door de hitte van de badkamer? Enig idee bij welk soort bedrijf ik hiervoor moet aankloppen? 

Ventilatiesysteem plaatsen? Ontvang gratis offertes!

Ventilatiesysteem plaatsen? Ontvang gratis offertes!

Kies voor een efficiënt ventilatiesysteem en vergelijk vandaag nog gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen in jouw buurt.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Is ventilatie verplicht bij renovaties van oudere woningen?

Is ventilatie verplicht bij renovaties van oudere woningen?

Ontdek wanneer ventilatie verplicht is bij renovaties en hoe je zorgt voor een gezond binnenklimaat in oudere woningen.

Lees meer

In de kijker: all-in one ventilatiesysteem dat tot 40% energie bespaart

In de kijker: all-in one ventilatiesysteem dat tot 40% energie bespaart

Slim, compact en zuinig: met dit plug & play-ventilatiesysteem bespaar je tot 40% energie.

Lees meer

Welke ventilatieventielen heb je nodig voor een gezond binnenklimaat?

Welke ventilatieventielen heb je nodig voor een gezond binnenklimaat?

Hoe kies je het beste ventilatieventiel? Tips voor natte en droge ruimtes, installatie, onderhoud en een optimale luchtkwaliteit in jouw woning.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag