Laadpaal wagen plaatsen geschikt aantal ampere stoppenkast?

11

Laadpaal wagen plaatsen geschikt aantal ampere stoppenkast?

Hetlijk2
Hetlijk2
#Elektriciteit · 1 jaar geleden

hallo allemaal,

ik zou graag een fase 1 32a 7.4 kw laadpaal willen zetten. Maar mijn vraag was of ik dan nog wel genoeg stroom voorhanden zou hebben voor bijvoorbeeld mijn wasmachine of dergelijke?

ik heb momenteel een 40a zekering in mijn stoppenkast. En mijn hoofdzekering is 63a op mijn digitale meter. Welk is de beste oplossing dat ik kan doen? Alvast bedankt.

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/90075/img9148.jpeg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=fbf1fac752001b8cd889351161d59433https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/90075/img9149-1.jpeg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=4af3af4f2d60364f23e62efa4433239chttps://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/90075/img9133-1.jpeg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=fdaa69c3101476d4b04ad404f2dd3f55

Alle reacties

0
Hetlijk2
Hetlijk2
0 12 Andere particulier
1 jaar geleden

? :)

Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!

Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!

Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Krijg je in 2025 een digitale meter? Aandachtspunten voor zonnepaneeleigenaars

Krijg je in 2025 een digitale meter? Aandachtspunten voor zonnepaneeleigenaars

Zonnepaneeleigenaars konden de installatie van een digitale meter weigeren tot eind 2024. Ontdek wat er verandert als jij dit jaar overschakelt.

Lees meer

Groepsaankoop energie: bespaar honderden euro's per jaar op gas en elektriciteit

Groepsaankoop energie: bespaar honderden euro's per jaar op gas en elektriciteit

Besparen op je energiefactuur? Livios organiseert in samenwerking met Wikipower een groepsaankoop voor gas en elektriciteit. Registreer je gratis.

Lees meer

“Stop de vaatwasser goed vol en laat natuurlijk drogen”: expert deelt tips om je vaatwasser energiezuinig te gebruiken

“Stop de vaatwasser goed vol en laat natuurlijk drogen”: expert deelt tips om je vaatwasser energiezuinig te gebruiken

We vroegen aan Pascal Tulleneers van Whirlpool hoe je je vaatwasser duurzaam gebruikt en de levensduur van het toestel kan rekken. Enkele tips!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag