verschillende prijzen aangerekend voor zonnepanelen appartementsgebouw

4

verschillende prijzen aangerekend voor zonnepanelen appartementsgebouw

DVmario
DVmario
#Budget · 1 jaar geleden

Door geschillen met de bouwheer van een blok van 12 appartemen ,werden er zonnepanelen aangeboden voor aankoop van maximum 4 a 5 stuks .nu bij het verkrijgen van het postinterventie dossier staat er niets vermeld van zonnepanelen en nog andere elementen .bij navraag van de eigenaars die er zelf ook wonen .ben ik gaan informeren wie en hoeveel ze er hebben en wat de aankoopprijs was, daar zit er verschil van prijs bij het zelfde aantal pannelen en dit van een prijsverschil van 1000 €.Ook een liggingsplan opgevraagd rechtsreeks aan de plaatser ervan  om eventueel bij problemen ervan de aansprakelijksheid te weten.Bij ons zelf zijn er 5 stuks gerekend waarvan er maar 4 stuks kon .Hoe en wat kunnen wij doen.

Alvast bedankt 

Alle reacties

0
RodeRidder
RodeRidder
237 1896 Bouwer
1 jaar geleden

Hoe en wat kunnen wij doen. 

Niets.

Een verkoop is een overeenkomst tussen twee partijen. De projectontwikkelaar, makelaar of aannemer moet enkel datgene leveren voor de prijs die jullie zijn overeengekomen.

Als juliie contractueel recht hebben op 5 panelen dan moeten jullie die uiteraard ook krijgen.

Wat jouw buurman is overeengekomen of krijgt is niet relevant.

0
DVmario
DVmario
0 10 Andere particulier
1 jaar geleden

Alvast bedankt voor het reageren,

Paneel bijleggen is niet mogelijk ivm de omvormer,  moet nog andere eigenaars contacteren ivm de prijs die betaald is .Maar ik ga ervan uit als de panelen voor heel het gebouw gelegd is en alles gelijk van materialen zowel op het dak of plat dak is dat alles gedeeld werd qua kosten.

0
RodeRidder
RodeRidder
237 1896 Bouwer
1 jaar geleden

Maar ik ga ervan uit als de panelen voor heel het gebouw gelegd is en alles gelijk van materialen zowel op het dak of plat dak is dat alles gedeeld werd qua kosten.

Dat is al een foute aanname.
- Is dat een nieuwbouw?
- Waarover ging dit geschil met die projectontwikkelaar?
- Wie heeft die onderhandelingen gevoerd? 
- Hebben julie een overeenkomst getekend over die pv panelen
- Wat staat er in die overeenkomst? 

0
DVmario
DVmario
0 10 Andere particulier
1 jaar geleden

We hebben contact gehad met de plaatser ervan ,en op papier hebben we 5 panelen  en dit betreft een nieuwbouw,de molen begint te draaien en wachten op een reactie van de bouwheer.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Hoe onder de vraagprijs bieden: tips van een aankoopmakelaar

Hoe onder de vraagprijs bieden: tips van een aankoopmakelaar

Aankoopmakelaar Dieter Kersten deelt zijn tips om succesvol onder de vraagprijs te bieden.

Lees meer

Groot Vlaams woononderzoek: 1 op 6 kampt met vochtproblemen

Groot Vlaams woononderzoek: 1 op 6 kampt met vochtproblemen

Ontdek hoe Vlamingen wonen: van compact wonen en vochtproblemen tot betaalbaarheid. De belangrijkste resultaten van de Vlaamse woonsurvey.

Lees meer

Besparen op je renovatie dankzij renovatiepremies? Deze werken komen in aanmerking

Besparen op je renovatie dankzij renovatiepremies? Deze werken komen in aanmerking

Je woning renoveren of energiezuiniger maken? Ontdek hoeveel je kan besparen dankzij de renovatiepremies in Vlaanderen, Brussel en Wallonië.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag