Wat is dit
Is dit asbest op vensterbank en onder de vebsterbank
Wat is dit
Is dit asbest op vensterbank en onder de vebsterbank
ik zie niet wat u bedoelt. Maar op basis van de foto's vermoed ik wel dat uw vensterbanken asbest kunnen bevatten. En zo lang u daar niet begint aan te breken dat ze barsten of zo is dit helemaal niet zo erg want het is gebonden. Dit soort vensterbanken komen wij regelmatig tegen in renovaties van ramen. Is ook een vrij hard materiaal.
Dit zijn keramitische tegels heb gelezen dat dit geen asbest kan bevatten? U geeft aan niet begint te breken dit is het niet het geval.. wel is in die hoek zie foto waar blauw en rood is omcirkeld zijn van zelf gescheurd tot onder kant van de vensterbank ?

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

We springen steeds creatiever om met onze manier van wonen. Hier lees je alles over cohousing, flexwonen, hamsterhuren en nog veel meer.
Lees meer
Wil je compacter, duurzamer wonen? Of denk je aan een tuinkantoor of zorgwoning? Dan is een tiny house de oplossing. 10 vragen over een tiny house!
Lees meer
Van drukkerij tot ecologische cohousing: 18 gezinnen delen ruimte én visie in hartje Borgerhout. Lees hoe duurzaamheid en samenleven hier centraal staan.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen