3

bad prijs

fennevanluik
fennevanluik
#Badkamer · 1 jaar geleden

Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Ik en mijn man zijn al maanden bezig met het uitoeken van nieuwe badmeubelen voor onze badkamer. Nu zijn we alleen nog maar op zoek naar een bad, maar jeetje wat zijn deze duur!

We zijn terechtgekomen op de website sanitairsupershop, https://www.sanitairsupershop.nl/bad/standaard-bad/hoekbad/ligbad-gliss-design-cotus-links-160x90-cm-acryl-rechthoek-wit-glans-72-02-0559 

Weet iemand of dit goedkoper kan? Of is dit een prima prijs?

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3475 Andere particulier
1 jaar geleden

Design heeft zijn prijs.  Acryl is veel goedkoper maar design is "mooier".  Je zal moeten kiezen.

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
1 jaar geleden

Ik zie het verband niet tussen acryl en design.

Het ene is een materiaal het andere een concept.

Nu ja een design is een ontwerp en ieder product is ontworpen. Design is voor mij als term dezelfde marketing miskleun zoals keramisch parket, steigerhout of steellook.

Maar 900 a 1000 euro voor een beetje deftig bad kan je toch niet duur noemen om daar echt over verwondert te zijn ?

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
1 jaar geleden

Kijk anders eens op 2dehands site's, soms staan daar ook bijna nieuwe te koop. Mensen veranderen soms van idee na hún bestelling en moeten dan een "nieuw" bad kwijt. 
Laatst nog een advertentie gezien een nieuwe verfdeur te koop, die mensen hadden ba plaatsing meteen een antieke deur geplaatst. 

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Lekt je douche? 3 oorzaken, 3 oplossingen!

Lekt je douche? 3 oorzaken, 3 oplossingen!

Lekt jouw douche? Wij helpen je de boosdoener opsporen en oplossen! Ontdek ook voor welke kosten je verzekering tussenkomt.

Lees meer

Upgrade je badkamer met wandpanelen: materialen, prijs en stijlen

Upgrade je badkamer met wandpanelen: materialen, prijs en stijlen

Wandpanelen in de badkamer, van materialen en stijlen tot kosten en installatie. Upgrade je badkamer eenvoudig en snel.

Lees meer

De badkamer van morgen is slim, duurzaam en rustgevend

De badkamer van morgen is slim, duurzaam en rustgevend

Van slimme technologie tot wellness en duurzaamheid: de badkamer van morgen evolueert naar een ruimte van comfort en ontspanning.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag