In welk paleis Orde van Architecten op Bati bouw te Brussel? Zelfde Paleis als verleden jaar?

2

In welk paleis Orde van Architecten op Bati bouw te Brussel? Zelfde Paleis als verleden jaar?

Kl 19
Kl 19
#Voorbereidende werken · 1 jaar geleden

Beste,

in bijlage het artikel van Testaankoop, mijn architect ging van ieder werfbezoek zijn verslag mailen, kinderspel via een App, Archisnapper, maar ik heb enkel bewijs van 1 werfbezoek. We bouwden in  regio West-Vlaanderen waar veel mensen zijn opgelicht in hun bouwproject. Het parket is er ook mee bezig, het is bouwbedrog. Ik had graag es wat meer info vernomen te Brussel want dan ben je meteen bij de juiste personen of kunnen ze de juiste info doorgeven.

Alvast bedankt  

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/91050/img20240218221213.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=6d8f1d2038039897546b5386b92d9a07

Alle reacties

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
1 jaar geleden

Veel kans dat ze je niet kunnen verder helpen voor jouw specifiek probleem. 

Ze kennen de zaak niet en zullen zich ook deonthologisch hierover niet willen uitspreken. Al zeker niet als het parket dit opneemt.

Sowieso moet je ervoor zorgen dat wat je beweert je met bewijzen kunt staven.

Bij ieder werfbezoek een verslag... staat dit in het studiecontract? Staat er bij hoeveel keer hij langs kwam, staat er bij dat dit in overleg was of op afroep of op vaste moment? 

Dus eerst even zelf je dossier volledig op punt zetten en dan klacht indienen of advies inwinnen bij de juiste persoon.

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
1 jaar geleden

Mensen denken altijd dat een archi een butler is die al hun verwachtingen met een vingerknip moet inlossen.

Dat een archi verantwoordelijk is voor een project is de doodnormaalste zaak maar dat is wat anders dan te denken dat die 24/7 paraat moet staan. zoals Kas zegt kijk uw contract er op na. Ik denk dat u een resultaatsverbintenis verwisselt met een inspanningsverbintenis. 

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Dilemma: een regenwaterput plaatsen of niet?

Dilemma: een regenwaterput plaatsen of niet?

Laat je best een regenwaterput plaatsen of is het geen meerwaarde? We vroegen het aan Silvia De Nolf, adviseur bij NAV en waterconsulent.

Lees meer

Waar naartoe met bouwafval? Dit zijn de opties

Waar naartoe met bouwafval? Dit zijn de opties

Er zijn heel wat opties om je bouwafval op een milieuvriendelijke manier kwijt te raken. Van een puinzak over een container tot het recyclagepark.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag