Voegwerk keramische vloertegels
Alle reacties
Dat zal ne rijke vloerder zijn. Vertel eerst eens over welk formaat tegels het gaat en wat ongeveer de totale vloeroppervlakte die hij getegeld heeft is. Dit kan wel invloed hebben op de prijs. Is die 190euro/m2 plaatsing met tegel inclusief of is die tegel nog apart te betalen?
2 jaar geleden heb ik voor een grote bouw (dus lage prijs gekregen) voor standaard 60x60 tegels 40 euro betaald voor het leggen, voegen, lijm en voegsel, btw, allemaal inclusief. Met een goedkope tegel erbij van 23 euro/m2 kwam dat alles in op 65 euro per m2.
De 190 omvat de 63,5 en het gaat over 52m2 met 5 verschillende formaten in legverband. Vraag is of voegen extra komt
Of voegwerken extra komen of niet hangt er maar vanaf wat je met hem afgesproken hebt voor de werken beginnen. Heb je een offerte? afspraken? Daar zijn geen algemene regels voor.
De plaatsing lijkt mij vrij duur, en de voegwerken ook. Maar als ik lees dat het 5 verschillende formaten zijn en misschien ook heel veel en onregelmatige voegen zijn, gaat dat de prijs zeker omhoog drijven.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Vlamingen willen meteen de echte prijs kennen van een renovatiewoning
Embuild wil dat kopers onmiddellijk de kosten kennen om een huis te verbouwen. “De renovatiekosten moeten in de verkoopadvertentie”, aldus Deiteren.
Lees meer
Besparen op je renovatie dankzij renovatiepremies? Deze werken komen in aanmerking
Je woning renoveren of energiezuiniger maken? Ontdek hoeveel je kan besparen dankzij de renovatiepremies in Vlaanderen, Brussel en Wallonië.
Lees meer
Groot Vlaams woononderzoek: 1 op 6 kampt met vochtproblemen
Ontdek hoe Vlamingen wonen: van compact wonen en vochtproblemen tot betaalbaarheid. De belangrijkste resultaten van de Vlaamse woonsurvey.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen