Hoe los ik lawaai van sleutels op in een appartement?
Wij hebben last van het lawaai die sleutels maken van onze privedeuren in het
appartemensgebouw.
Heeft iemand
er ervaring mee? en een oplossing?
Dank voor jullie antwoord
Diederick
Hoe los ik lawaai van sleutels op in een appartement?
Wij hebben last van het lawaai die sleutels maken van onze privedeuren in het
appartemensgebouw.
Heeft iemand
er ervaring mee? en een oplossing?
Dank voor jullie antwoord
Diederick
Niet zoveel sleutels aan de sleutelbos doen
Snap de vraag niet. Welke sleutels? En wat voor soort lawaai is dat?
Ik begrijp het wel, wanneer men een deur opent in een appartementsgebouw, traphal, dan kan men dit horen in alle appartementen. Het is wel vervelend want zo hoor je ook wanneer iemand thuis komt of weggaat. Het geeft een hels lawaai en geen privacy. Ik weet spijtig genoeg ook niet hoe men dit kan oplossen.
Ik herinner mij dat mijn ouders een slotmechanisme op hun achterdeur hadden dat geen enkele aanslag had bij het openen en sluiten. Voelde wat onwennig aan maar was quasi geluidloos. Nooit ergens anders gezien.
Ik begrijp het wel, wanneer men een deur opent in een appartementsgebouw, traphal, dan kan men dit horen in alle appartementen. Het is wel vervelend want zo hoor je ook wanneer iemand thuis komt of weggaat. Het geeft een hels lawaai en geen privacy. Ik weet spijtig genoeg ook niet hoe men dit kan oplossen.
Maar dan maken de sleutels geen lawaai, maar irritant is het denk ik wel

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Minder registratierechten betalen door buitenlandse eigendommen te verzwijgen? Minister Weyts eist strengere controles.
Lees meer
Energie 2025: stijgende elektriciteitsfacturen, plug&play zonnepanelen toegestaan, nieuws over de digitale meter en af van het gas.
Lees meer
Vanaf 2025 kunnen zonnepaneeleigenaars de digitale meter niet langer weigeren. De uitstelperiode is dan afgelopen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen