parket oliën
Mijn parket is geboend en ik wil hem oliën. Is dit een goed idee ? Zo ja, hoe begin ik eraan ?
Dank bij voorbaat
parket oliën
Mijn parket is geboend en ik wil hem oliën. Is dit een goed idee ? Zo ja, hoe begin ik eraan ?
Dank bij voorbaat
Het lijkt me vooral belangrijk dat je het parket goed afschuurt, zodat alle boenwas verwijderd is. Daarna kan je het parket opnieuw met olie behandelen.
Bedankt,
Maar heeft oliën voor of nadelen?
Nieuwe vloer leggen? Ontvang gratis offertes!
Laat je vloer plaatsen door experts en geniet van het beste resultaat. Vraag gratis offertes aan!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ontdek waarom we kuisen, wat onze favoriete excuses zijn en wat we het meest poetsen. Kärcher's onderzoek onthult verrassende schoonmaakgewoontes.
Lees meerAls je een oude woning koopt met een oude parketvloer kan je die in zijn oude glorie herstellen. Maar hoe ga je tewerk als je parket wil opschuren?
Lees meerHoe renoveer je een bestaande tegelvloer? Kan je de bestaande vloer gewoon behouden of komt er breekwerk aan te pas? Hier zijn enkele tips & tricks.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen