Hoe korstmos verwijderen polycarbonaat verandadak
Hallo,
Hoe kan ik korstmossen verwijderen op mijn polycarbonaat verandadak?
Ik heb het reeds afgewassen met een telescopische wasborstel maar het gaat er niet af.
Alvast bedankt.
Hoe korstmos verwijderen polycarbonaat verandadak
Hallo,
Hoe kan ik korstmossen verwijderen op mijn polycarbonaat verandadak?
Ik heb het reeds afgewassen met een telescopische wasborstel maar het gaat er niet af.
Alvast bedankt.
Ik kan het op de foto niet zien of het kan. Maar wanneer is het geen optie om 2 houtplaten erop te leggen, en er dan op te kruipen. En dan met een handborstel te werken. Bij mijn veranda zou het gaan.
Kopersulfaat maar eerst testen .
Ik weet niet wat het effect kan zijn op polycarbonaat
Kopersulfaat maar eerst testen .
Ik weet niet wat het effect kan zijn op polycarbonaat
Absoluut niet doen. Geeft witte doffe vlekken.
Borstelen poetsen en nog eens borstelen en poetsen. En nog eens borstelen en poetsen. enz enz. Misschien eens proberen met een specialle reiniger zoals van TEC7 maar zoals kas zegt eerst in een hoekje proberen. En raar maar waar van die wonderspnskes van den Aldi
oke, Bedankt
wist ik niet, daarom dat ik zei : uittesten.
Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’
Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.
Tuinhuis nodig? Ontvang gratis offertes van vakmensen!
Kies uit diverse stijlen en materialen, en vergelijk vandaag nog gratis en vrijblijvende offertes.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je wil een veranda, maar weet niet waar je op moet letten? We geven een antwoord op enkele belangrijke vragen. Van de soorten materialen tot de prijs.
Lees meerDoor je veranda te verwarmen en te koelen geniet je het hele jaar van deze ruimte. Maar hoe pak je dat aan? We vroegen het aan twee experts.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen