1

Merk badkamerkranen

JohnDiez
JohnDiez
#Badkamer · 1 jaar geleden

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe wastafelkraan.

Er zijn eigenlijk heel weinig testen van badkamerkranen beschikbaar en merken als (Hans)Grohe teren vooral op "mond aan mond" / reputatie / wijd verspreid / makkelijk wisselstukken.

Ik kan niet geloven dat er maar twee merken zijn die kwaliteitsvol en betaalbaar zijn en waarvan ik binnen bv tien jaar nog wisselstukken kan vinden.

Waar zijn de ervaringen hier?

Alle reacties

0
Aliesdev
Aliesdev
0 0
9 maanden geleden

lk weet niet of het nog nodig is, maar als je een beetje handig bent, moet het wel te doen zijn! Zorg dat je de juiste maat aansluitingen hebt en gebruik teflontape om lekkages te voorkomen.

Als je twijfelt, kan een loodgieter het altijd voor je nakijken. Succes!

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Landelijke badkamer vol rust en charme: ontdek de stijl

Landelijke badkamer vol rust en charme: ontdek de stijl

Ontdek hoe je een landelijke badkamer creëert vol rust en warmte met natuurlijke materialen, de juiste kleuren en badkamermeubels en sfeervolle verlichting.

Lees meer

Twijfel je tussen een bad en een douche? Een bad-douchecombinatie biedt het beste van 2 werelden

Twijfel je tussen een bad en een douche? Een bad-douchecombinatie biedt het beste van 2 werelden

Een bad-douchecombinatie is een slimme keuze om ruimte en geld te besparen. Lees onze tips voor de installatie en het onderhoud van je douchebad.

Lees meer

Infraroodspiegel in je badkamer: van werking tot prijs

Infraroodspiegel in je badkamer: van werking tot prijs

Een infraroodspiegel in je badkamer kan praktisch zijn. We lijsten de voordelen, werking, verschillende soorten en prijzen voor je op.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag