Advies firma waterdicht maken kelder (en zoeken oorzaak)

2

Advies firma waterdicht maken kelder (en zoeken oorzaak)

PatdHove
PatdHove
#Bouwmethodes · 1 jaar geleden

Na het uren afschuimen van internet en het bekijken van reviews van talloze bedrijven die zich aanprijzen - en vaak vernietigende reviews krijgen - probeer ik het maar op deze weg. Ik ben me ervan bewust dat er uiteraard ook mensen hun eigen bedrijf (of geaffillieerd) gaan aanraden, maar goed.

Probleem : water in de kelder voor het eerst sinds aankoop 9 j geleden, momenteel onder controle met dompelpomp in putje, maar dit putje blijft volstromen en we blijven pompen ook na bijna een week zonder regen.

De vraag : Referenties van firma's waar u goeie ervaringen mee heeft in het onderzoeken van oorzaak en verhelpen van het probleem (i.e waterdicht maken kelder / lek opsporen & dichten, ..)

Regio : Antwerpen (Hove).

Kelder is vrij groot, woning is volledig onderkelderd.

Alle reacties

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
1 jaar geleden· Bedankje ontvangen

0

0
PatdHove
PatdHove
0 2 Andere particulier
1 jaar geleden

Dank u vriendelijk voor uw reactie.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Innovatie: het Smûk-huis als voorbeeld van duurzaam bouwen

Innovatie: het Smûk-huis als voorbeeld van duurzaam bouwen

Het Smûk-huis biedt inspiratie voor duurzaam bouwen met een lagere CO2-voetafdruk. Wat zijn de mogelijkheden voor België?

Lees meer

Betonbouw: voordelen, isolatie en andere aandachtspunten

Betonbouw: voordelen, isolatie en andere aandachtspunten

Wil jij een moderne woning met een strakke architectuur die je flexibel kan inrichten? Dat kan met prefab betonbouw. Ontdek de voordelen en aandachtspunten.

Lees meer

In de kijker: nieuwe collectie gevelstenen krijgt digitaal zijn kleur

In de kijker: nieuwe collectie gevelstenen krijgt digitaal zijn kleur

Ontdek de Fjord-collectie van wienerberger. Dankzij digitale kleurtechnologie krijgen deze gevelstenen een unieke en natuurlijke uitstraling.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag