Buur zet isolatie op dakpannen van dochter haar huis
De buur zijn nieuw dak is ongeveer 50cm hoger dan het dak van het huis van onze dochter en nu plaats hij isolatie op haar dakpannen, zie foto.
Wat nu?
Buur zet isolatie op dakpannen van dochter haar huis
De buur zijn nieuw dak is ongeveer 50cm hoger dan het dak van het huis van onze dochter en nu plaats hij isolatie op haar dakpannen, zie foto.
Wat nu?
0
Zoals Kas zegt is dat niet toegelaten. Erger nog niet alleen de isolatie maar gewoon ALLEs moet binnen zijn perceel blijven en is uw buur volledig verantwoordelijk voor een 100 % dichting tussen zijn en uw doichter haar huis. Laat in ieder geval als men niet luistert naar u een gerechtdsdeurwaarder komen. Ik vermoed dat dit een serieuze verbouwing is dus verwittig de eigenaar en de architect (bekend via bouwaanvraag en plannen) Het is toch godsgeklaagd dat men vandaag nog meer dan ooit tevoren geen gerust leven kan leiden en men zijn tijd moet verdoen aan wat onnozelaars die hun goesting doen. En ja ik noem dat onnozelaars want ze weten maar al te goed waar ze mee bezig zijn. Kijk en voer controle uit op de bouwplannen want volgens mij klopt er iets niet met de bouwhoogte en probeert men ook daar te foefelen. Hoe zag de samenkomst van de2 dakhellingen er vroeger uit. Lagen de 2 daken in elkaars verlengde (op zelfde hoogte ? ) of was de hoogte van het huis van de gebuur zoals het nu is
Flinke bouwovertreding, meteen klacht indienen (bij gemeente) wie weet wat er nog meer fout is. Architect en aannemer zouden dit weten indien ze bekwaam waren.
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
De Vlaamse regering schaft de EPC-labelpremie af. Deze premie kan oplopen tot 7.000 euro. Hierdoor zal de regering 32 miljoen euro besparen.
Lees meerEr is een nieuwe energiespeler in Wallonië. Toch telt Wallonië veel minder leveranciers dan Vlaanderen. Energie-expert Maxime Sonkes legt uit waarom.
Lees meerOntdek de veranderingen die sinds 1 januari 2025 van kracht zijn voor appartementbewoners in Vlaanderen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen