bijstand bij voorlopige oplevering - Limburg België

3

bijstand bij voorlopige oplevering - Limburg België

sara123456
sara123456
#Planning · 1 jaar geleden

Mijn appartement wordt over enkele maanden opgeleverd. Ik wil graag een expert die me bijstaat bij de voorlopige oplevering, want zelf ben ik een leek en zal ik niet alle zichtbare gebreken zien die een expert wel zal zien. Graag enkele namen van personen/firma's regio Limburg die me zouden kunnen helpen.

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
1 jaar geleden· Bedankje ontvangen

Ik denk aan een architect of aannemer of makelaar, met de "juiste skills".

0
moes
moes
73 723 Andere professioneel
1 jaar geleden· Bedankje ontvangen

Het opleveren van jouw appartement ook al kocht je dat SOD of als "klaar in een pakketje" dient te gebeuren door de archi. Maarja we zijn 2024 en de evolutie is meer en meer dat die uit het handje van hun opdrachtgever werken. Don,t bite the hand that feeds weet je. Je kan ook terecht bij onafhankelijke bouwcoordinators en eventueel een lid/aangeslotene bij de Verzoeningscommissie. Zeker die laatsten weten eerder hoe je dat ook officieel moet doen. Want bij opleveringen is niet alleen de inhoud van belang maar ook de vorm. Wie niet opleverd volgens de regels kan wel eens met zijn neus tegen de muur lopen. Je zoektocht zal niet makkelijk verlopen er zijn weinigen die zich tot dit soort opdrachten geroepen voelen. Ook nog mogelijk is je oor eens te luister leggen bij de Kamer van het Bouwbedrijf of de Bouwunie.  

0
sara123456
sara123456
0 9 Andere particulier
1 jaar geleden

Bedankt beiden voor de reacties! Ik heb zelf ondertussen bij vrienden en kennissen ook rondgehoord en enkele kandidaten gevonden die me kunnen bijstaan met het juiste profiel :-)

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Gericht renoveren: 7 fouten die je zeker moet vermijden

Gericht renoveren: 7 fouten die je zeker moet vermijden

Wat zijn de grootste valkuilen bij het renoveren van een woning? We leggen de meest voorkomende fouten en problemen bloot en zeggen hoe je ze kan vermijden.

Lees meer

1 op 5 Belgen verlaat hotel mama pas op zijn 30ste

1 op 5 Belgen verlaat hotel mama pas op zijn 30ste

22% van de Belgen verhuist pas op hun 30ste. Een nieuw onderzoek van Immoweb brengt enkele opvallende resultaten over verhuizen naar boven.

Lees meer

Vertraging van je bouw vermijden? Met deze tips win je tijd

Vertraging van je bouw vermijden? Met deze tips win je tijd

Vertragingen uitsluiten tijdens je bouwproject, het is ieders wens. Hoe hou je zelf de touwtjes strakker in handen qua timing? Enkele tips!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag