Aannemer schrijnwerk wil uren aanrekenen voor herstelling ramen.
Beste,
Volgend probleem stelt zich bij ons.
Wij hebben ramen laten plaatsen in onze nieuwbouw 8 jaar geleden.
Het zolderraam vertoont nu aan de buitenzijde ernstige gebreken op het pvc schrijnwerk.
Blijkbaar is dit een mdf kader overtrokken met een pvc folie.
Deze folie is door vocht en andere weersomstandigheden aan de onderkant bijna volledig los gekomen.
De aannemer is in November 2011 op de hoogte gebracht van het probleem via email met foto's en dergelijke erbij.
Na 2 weken geen antwoord dan maar eens gebeld en blijkbaar niet ontvangen.
2 é mail verstuurd en deze wel ontvangen. hij ging het bekijken maar laat niets van zich horen.
Ik contacteer deze aannemer opnieuw half December en hoor dat de fabrikant problemen heeft gehad met deze ramen en half Januari een nieuw raam zal sturen maar dit wil hij niet bevestigen want de fabrikant heeft het ook nog niet bevestigd is zijn antwoord.
Begin Februari contact opgenomen om te horen hoever hij staat met de bestelling?
Hij laat mij weten dat het raam in week 9 zal toekomen maar de werkuren zal ik wel moeten betalen?
In de 10 jarige aansprakelijkheid zit toch een volledige garantie of heb ik dit verkeerd voor?