Eendraadschema met meerdere Differentieelschakelaars

0

Eendraadschema met meerdere Differentieelschakelaars

PokeJay
PokeJay
#Elektriciteit · 11 maanden geleden

Hallo iedereen

Ik ben nieuw hier. We zijn achter onze woning een zorgunit aan het bouwen voor mijn bejaarde moeder. Ik ben nu de schema's aan het opmaken voor haar deel van de woning, dit zit op een apart verdeelbord (Bord B).

Ik begrijp dat ik vanwege de nieuwe wetgeving voor de 14 kringen in Bord B, 2 differentieelschakelaars nodig heb van 30mA.

Vanuit Bord A (in de hoofdwoning) vertrekt een 5G6 voor de voeding van Bord B, die komt toe onderaan de eerste differentieelschakelaar van Bord B en is doorgelust naar onderaan de tweede differentieelschakelaar van Bord B.

Mijn vraag is hoe ik dat mooi kan weergeven op het Eendraadsschema? Is mijn weergave in bijlage goed? Of moet ik aanpassingen doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Thuisbatterij: werking, prijs, terugverdientijd en alle andere dingen die je moet weten

Thuisbatterij: werking, prijs, terugverdientijd en alle andere dingen die je moet weten

Met een batterij kan je overtollige zonnestroom stockeren. Maar hoe werkt het precies? Wat is de prijs? En is de investering voor jou wel interessant?

Lees meer

De werfkast: veilige elektriciteit op je bouwplaats

De werfkast: veilige elektriciteit op je bouwplaats

Werfkast elektriciteit: ontdek alles over de installatie, types, keuring en aansluiting op het elektriciteitsnet voor een veilige werf.

Lees meer

Situatieschema elektriciteit: wat is het en waarom heb je het nodig?

Situatieschema elektriciteit: wat is het en waarom heb je het nodig?

Ontdek wat een situatieschema elektriciteit is, hoe je het zelf maakt, waarom het verplicht is en hoe het bijdraagt aan jouw elektrische installatie.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag