Na +1m dag&nacht verluchten vriestemperaturen geur orthopedische matrassen nog altijd niet weg uit k
We hebben echt dringend hulp nodig.
We verwachten over 4m kindje maar hebben de stomme fout gemaakt onze nieuwe orthopedische matrassen vanaf 18 nov daar te laten luchten in de kinderkamer.
Na 3 weken dag en nacht verluchten NIKS BETERSCHAP. Hoofdvestiging fabrikant gecontacteerd, die op hun beurt bekende beddenketen het heeft laten omruilen.
Werden nieuwe matrassen eind december geleverd die na een w wel goed waren voor gebruik.
Nou vallen we nog altijd achterover vd stank die overblijft.
LETTERLIJK 24/24 SINDS NOV ZELFS MET VRIESTEMP LATEN VERLUCHTEN niks helpt om het weg te krijgen.
Luchtreiniger doet ook niks af.
Alsjeblieft help ons, we kunnen op deze termijn in april/mei ons kindje niet in haar kamertje laten slapen!
Geur lijkt echt overal in de hele ruimte en ergste was om die eerste batch matrassen om te ruilen en in weer zak te steken partner ze even kort op het logeerbed daar gelegd.
Geur zat in alle kleren en beddengoed! 4! Wasmachine x2 moeten laten draaien voordat geur weg wasðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜¡ðŸ¤¬ðŸ¤¬ðŸ¤¬
Maar door die geur stinkt nu alles in die kamer zelfs achter onze kasten waar niks meubel staat.
Muren zijn v hout ik durf deze niet afwassen.
Iemand aub een idee wat ik kan proberen?
Ik ga vandaag proberen azijnschotels te plaatsen