metselen van douchemuurtje op chape met vloerverwarming

0

metselen van douchemuurtje op chape met vloerverwarming

user653273
user653273
#Bouwmethodes · 10 maanden geleden

Situatie; PUR, dan vloerverwarming en chape.

Ik zou een muurtje willen metselen van 1m 80 lengte en 1m20 hoogte wat ik daarna ga tegelen. Op dat muurtje komt dan een glasplaat tot tegen het plafond.

Ik vroeg mij af of ik gewoon op de chape een ytongblok kan verlijmen van 14 cm dikte gezien het vloerverwarming is. Gaat dat niet werken of problemen zorgen?

Alvast bedankt voor de reactie

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Duurzaam renoveren gaat verder dan het energiezuiniger maken van je woning

Duurzaam renoveren gaat verder dan het energiezuiniger maken van je woning

Ontdek hoe je jouw huis duurzaam kan renoveren, wat de normen zijn, welke factoren het kostenplaatje bepalen en hoe je je renovatie kan financieren.

Lees meer

Een aanbouw aan je woning: zo pak je het slim aan!

Een aanbouw aan je woning: zo pak je het slim aan!

Ontdek alles over een aanbouw aan je woning: kosten, vergunningen, materialen en tips voor een vlotte uitbreiding van je woning.

Lees meer

Betonbouw: voordelen, isolatie en andere aandachtspunten

Betonbouw: voordelen, isolatie en andere aandachtspunten

Wil jij een moderne woning met een strakke architectuur die je flexibel kan inrichten? Dat kan met prefab betonbouw. Ontdek de voordelen en aandachtspunten.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag