Spiegelkast badkamer
Alle reacties
Spiegel van de deurtjes afhalen, nieuwe bestellen en aanbrengen met goede lijm (bv tec7). Elke glazenmaker (ook DIY winkels) kunnen op bestelling leveren met gladgeslepen zijkanten. Neem de maat van de huidige spiegels
Dat is een oplossing maar ik vind het een beetje te ingewikkeld...ben echt geen handige Harry...😉
Nieuwe deurtjes vinden ? ... Ken je merk en fabricant ? Maken ze dat model nog ? ... Kans op suc6 lijkt mij superklein. Good luck. Zal wel een nieuwe kast worden als je de spiegels niet wil/kan vervangen.

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’
Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Upgrade je badkamer met wandpanelen: materialen, prijs en stijlen
Wandpanelen in de badkamer, van materialen en stijlen tot kosten en installatie. Upgrade je badkamer eenvoudig en snel.
Lees meer
De badkamer van morgen is slim, duurzaam en rustgevend
Van slimme technologie tot wellness en duurzaamheid: de badkamer van morgen evolueert naar een ruimte van comfort en ontspanning.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen