Korting na getekende offerte keuken

3

Korting na getekende offerte keuken

tinneke22
tinneke22
#Budget · 8 maanden geleden

Beste
Ik heb eens een vraagje
Wij hebben vorige jaar een offerte getekend bij dovy keukens voor onze nieuwe keuken
Wij zouden deze laten plaatsen deze zomer
Nu zie ik in de pers allerlei kortingen die zij aanbieden
Wijzelf hebben een korting ontvangen van 6000€ maar als ik de reclames zie zou dit op onze offerte nu komen op een korting van +- 10000€
Zouden wij dit nog kunnen onderhandelen zodat de keuken nu iets goedkoper komt of eventueel met extra schuiven
Ze moeten nog komen opmeten en de exacte indeling moet ook nog worden bepaald.

Alle reacties

0
Tiramisu
Tiramisu
11 295 Andere particulier
8 maanden geleden

Onderhandelen wel, maar toekenning is louter goodwill van Dovy. 

0
Kris M
Kris M
594 3474 Andere particulier
8 maanden geleden

Idd.  Je was akkoord met de offerte ....

0
Nick 61
Nick 61
222 1623 Andere professioneel
8 maanden geleden

Getekende offerte is bindend maar proberen kost niets, neen heb je, ja kan je krijgen.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Wat verandert er in 2025 als je wil kopen en lenen?

Wat verandert er in 2025 als je wil kopen en lenen?

Ontdek de veranderingen voor wie in 2025 een woning wil kopen of wil lenen. Van lagere registratierechten tot een soepelere renovatieplicht.

Lees meer

Woning kopen op lijfrente: dit zijn de voor- en nadelen

Woning kopen op lijfrente: dit zijn de voor- en nadelen

Ontdek de voor- en nadelen van een woning kopen op lijfrente. Twee experts vertellen over de mogelijkheden en valkuilen van deze koopformule.

Lees meer

Huizenruil: slim en goedkoop op vakantie gaan?

Huizenruil: slim en goedkoop op vakantie gaan?

Door aan huizenruil te doen, hoef je het logement niet te betalen en kan je goedkoop op vakantie. Ontdek of het iets voor jou is!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag