eenlijnschema
Het eenlijnschema dat ik initïeel had getekend is afgekeurd geweest.
Ik heb 3 andere getekend, welke gebruik ik het best?
Zie bijlages
eenlijnschema
Het eenlijnschema dat ik initïeel had getekend is afgekeurd geweest.
Ik heb 3 andere getekend, welke gebruik ik het best?
Zie bijlages
waar vind ik die eendraadschema's die je maakte?
Ik heb de vraag opnieuw gesteld met de titel eenlijnschema tekenen.
Groetjes
Het derde is al beter, maar nog niet O.K. Ik stuur een voorbeeld in bijlage van een appartrement ter
illustratie. De specificaties van de verliesstroomschakelaars en de automatische zekeringen dienen
nu no explicieter te zijn (na laatste aanpassing AREI). Vergeet ook het lay-outplan niet te tekenen
Op internet kan je bvb bij "Vinçotte" en anderen toelichtingen vinden, ook de symbolen.
mvg

Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Van zuinige apparaten tot zonnepanelen installeren: energie-expert Paul De Vylder geeft praktische tips om te besparen op je elektriciteitsfactuur.
Lees meer
Ontdek waarom een elektriciteitsplan cruciaal is voor elke elektrische installatie en leer de belangrijkste stappen om er zelf één op te stellen.
Lees meer
Wil je een stopcontact plaatsen of verlichting vervangen in je badkamer? Ontdek welke voorzorgen je moet nemen op vlak van elektriciteit.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen