12V trafo vraag
De trafo van mijn toilet (randafzuiging) is kapot.
Op de trafo staat 12 V DC - 1A
In mijn ogen dus 12x 1 = 12 watt
Mag ik deze nu vervangen door een 12 V DC trafo met een waarde van 20 watt of beter 60 watt
Groet en alvast bedankt
12V trafo vraag
De trafo van mijn toilet (randafzuiging) is kapot.
Op de trafo staat 12 V DC - 1A
In mijn ogen dus 12x 1 = 12 watt
Mag ik deze nu vervangen door een 12 V DC trafo met een waarde van 20 watt of beter 60 watt
Groet en alvast bedankt
Je mag dat vervangen met een 20 W versie , het is je ventilator die bepaald hoeveel er wordt afgenomen ( mindere dan 10W dus ) . Je transfo moet in staat zijn dat te leveren . Met een 20 W versie ga je wat meer reserve hebben .
Koop liefst iets met een laag verbruik terwijl er geen verbruik is van de afzuiging. Klassieke adapters zijn dan wel geschikt maar verbruiken ook relatief wat energie als je toestel niet actief is (sluipverbruik door de voeding zelf)
Er staat bij LED lamp trafo
Dat maakt toch niets uit??
Er staat AC/AC. Je hebt iets nodig die gelijkspanning geeft. (DC)
Output moet zijn "DC" 12V 1A . Die 1A mag ook 2 of 3 A zijn.
Best niet vragen naar een transfo want dit is een AC/AC toestel. Vraag naar een power supply (een voeding).
En led voedingen komen in twee varianten. Beter een gewone voeding dan moet je je daar geen zorgen over maken.
Heb deze gekocht in de 2A 12V DC uitvoering
Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Welke factoren beïnvloeden het verbruik van een warmtepomp, hoe bereken je het, wat kost het en hoe kan je besparen? Wij zochten het voor je uit.
Lees meerWil je een laadpaal installeren? Dan zit je ongetwijfeld met vragen: waar plaats je die laadpaal thuis, hoeveel kost het en hoe laad je efficient?
Lees meerJe energiefactuur op korte termijn doen dalen, hoeft niet noodzakelijk veel moeite te kosten. Met kleine ingrepen kan je op jaarbasis al heel wat besparen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen