wat doe ik met 2.500 L mazout? Ik kan deze voor de halve prijs afgeven, in Woluwe St Pierre (Stokkel

3

wat doe ik met 2.500 L mazout? Ik kan deze voor de halve prijs afgeven, in Woluwe St Pierre (Stokkel

energie
energie
#Verwarming & koeling · 6 maanden geleden

het huis werd verkocht, maar vlak voor het overlijden van de oude bewoonster, werd de mazouttank nog opgevuld. 

Nu gaat men over op gas.

Ik verkoop de mazout graag voor de halve prijs.

In Brussel, Stokkel of omgeving.

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3474 Andere particulier
6 maanden geleden

Suc6 met de verkoop ...   Zal 99,9% zeker helaas betalen worden om de tank te laten leegtrekken want buiten pro s heeft zowat niemand de tools om dit te doen.

0
LeaD
LeaD
13 241 Andere professioneel
6 maanden geleden

En het is ook nog eens ADR-transport als het boven de 200 L is .

Een oude tank leegzuigen, heb je de laatste paar honderd liter ook nog eens vevuilde mazout al of niet met algen dankzij de bioindustrie . 

En dan de eeuwige discussie, hoeveel zit er precies nog in .

0
energie
energie
0 1
6 maanden geleden

helaas!

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!

Laat vloerverwarming installeren door experts en ontdek de voordelen voor jouw woning. Vraag gratis offertes aan!

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Cv-installatie: ontdek de opties voor de centrale verwarming van je woning

Cv-installatie: ontdek de opties voor de centrale verwarming van je woning

Benieuwd welke centrale verwarming het meest geschikt is voor nieuwbouw of renovatie? Ontdek de verschillende soorten cv-installaties en hun prijs.

Lees meer

Must-do voor het najaar: de schoorsteen reinigen

Must-do voor het najaar: de schoorsteen reinigen

De herfst is voor veel mensen het moment waarop ze hun haard of kachel aansteken. Om optimaal te kunnen genieten, moet je wel je schoorsteen reinigen.

Lees meer

Elektrisch vuurtje of centrale verwarming: wat is het minst nadelig voor je energiefactuur?

Elektrisch vuurtje of centrale verwarming: wat is het minst nadelig voor je energiefactuur?

Is het een goed idee om in bepaalde ruimtes de verwarming lager of uit te zetten en waar nodig (bij) te verwarmen met een elektrisch toestel?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag