2

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3490 Andere particulier
6 maanden geleden

Googel eens "velux raam uitnemen" 

0
mazinger
mazinger
0 15 Verbouwer
6 maanden geleden

Enorm vanzelfsprekend al gedaan.

Probleem is dat ik alleen animaties van montage vind, geen reële situatie waarin iemand een geplaatst raam er uit neemt en nadien terugplaatst. Dat maakt wel degelijk een groot verschil. Er zitten zo langs beide kanten verende slagpinnetjes in de scharnieren, en ik zou wel willen zien hoe die beide tegelijk ingedrukt worden gehouden. Ik zou ook wel willen zien hoe het raam er nadien in 1 keer weer in gestoken wordt, zodat het net geverfde raam niet beschadigd wordt.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Materialen voor ramen en deuren: voor- en nadelen, prijs en onderhoudstips

Materialen voor ramen en deuren: voor- en nadelen, prijs en onderhoudstips

Nieuwe ramen en deuren kiezen? Vergelijk materialen, beglazing en prijzen en vind zo de beste match voor jouw woning en budget.

Lees meer

Op zoek naar een plaatser voor ramen en deuren? Zo vergelijk je slim!

Op zoek naar een plaatser voor ramen en deuren? Zo vergelijk je slim!

Wil je nieuwe ramen en deuren laten plaatsen? Ontdek hoe je plaatsers vergelijkt en een goede plaatser voor je ramen en deuren kiest.

Lees meer

Soorten rolluiken: welk matcht met jouw woning?

Soorten rolluiken: welk matcht met jouw woning?

Er zijn meer soorten rolluiken op de markt dan je denkt. Welke uitvoering past het best bij jouw woning? Een inbouw-, opbouw- of voorzetrolluik?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag