Kleuren van installatiedraad
Beste Forum
Enig idee waarom de Schneider 3 fase automaat aan de bovenzijde is aangesloten met Rood - Geel-Zwart ?
Is dit wel een 3 fase automaat of heet hij anders?
Kleuren van installatiedraad
Beste Forum
Enig idee waarom de Schneider 3 fase automaat aan de bovenzijde is aangesloten met Rood - Geel-Zwart ?
Is dit wel een 3 fase automaat of heet hij anders?
Nog een keer geprobeerd
Oude kleur codering geeft inderdaad voor L1 .L2 . L3
Rood geel en zwart aan
Deze afbeelding is erg nuttig, ik bewaar hem voor mezelf. Bedankt.
Rood geel zwart aan de bovenzijde van de 3 polige automaat gaan naar de groepen van de garage
Is het rood geel zwart aan de onderzijde van de 3 polige automaat dan afkomstig van de leverancier elektra of uit de grote groepenkast in de villa?
Hoe kom ik daar achter
Er loopt vanuit de groepenkast in de garage namelijk wel een 4 x 6 mm² naar de groepenkast in de villa
Hoe kom ik daar achter
De spanning meten met een multimeter.
Is dit de bedoelde 0 rail Tiramisu?
Deze?
Ik wordt het helemaal beu dat ik niet zonder problemen fotos kan plaatsen
De moderator geeft ook geen antwoord
Na plaatsing klik ik op bewerk en voeg een bestand toe
Meestal pakt hij de eerste keer niet
Moet mijn vpn soms op belgie staan
Wat is het format van de foto die geaccepteerd wordt
Welke groote is nog acceptabel
Help
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Wil je later nog tuinverlichting aanleggen zonder grote graafwerken? Ontdek hoe je in de ruwbouwfase al een wachtbuis voor elektriciteit plaatst.
Lees meerDe zoutwaterbatterij is in opmars. Ze bestaat uit natuurlijke materialen, vergt amper onderhoud en is veilig. “Het is de duurzaamste thuisbatterij.”
Lees meerOntdek hoe een digitale meter werkt, hoe hij inzicht geeft in je verbruik en hoe je je digitale meter slim kan maken om energie te besparen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen