Emailadres
Kan iemand mij het e-mailadres van Tom Cox bezorgen. Ik had graag meer info over de DIY screens
Emailadres
Kan iemand mij het e-mailadres van Tom Cox bezorgen. Ik had graag meer info over de DIY screens
Als je die naam hierop het forum gezien hebt en die Tom heeft een post geplaatst of op een post gereageerd, dan kan je via de melding een privé bericht naar de persoon in kwestie sturen, dan heb je automatisch ook zijn emailadres
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je dak isoleren is de snelste stap naar een energiezuinige woning. Maar op welke premies heb je recht en wat is de prijs van dakisolatie?
Lees meerDe lente is de ideale periode om je woning te isoleren. Zo is je woning energiezuiniger tegen de winter. Maar hoe doe je dat: zelf je woning isoleren?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen