0

Transivent in bestaande rolluikkasten

Save
Save
#Ventilatie · 3 maanden geleden

Ik zou transivent in bestaande rolluikkasten willen plaatsen. (Ik vrees dat bij gewone raamroosters de luchttoevoer geblokkeerd wordt door de neergelaten rolluiken snachts)

Mag ik de rolluikbakken.langs buiten, (de omkasting in de ruimte) isoleren ipv intern, bij gebruik van transivent?

Met dank 

S

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Ventilatie bij nieuwbouw, renovatie en bestaande woningen: regels, prijzen en beste keuzes

Ventilatie bij nieuwbouw, renovatie en bestaande woningen: regels, prijzen en beste keuzes

Ventilatie is cruciaal voor een gezonde en comfortabele woning. Ontdek alles over de soorten ventilatiesystemen, prijzen, regels en aandachtspunten.

Lees meer

Hoe weet je of de lucht in je woning te droog is?

Hoe weet je of de lucht in je woning te droog is?

Te droge lucht maakt je huis ongezond en is slecht voor je gezondheid. Ontdek hoe je de luchtvochtigheid kan meten en regelen.

Lees meer

Hoe je huis verluchten? Tips voor zomer en winter

Hoe je huis verluchten? Tips voor zomer en winter

Ontdek waarom het belangrijk is om je huis te verluchten en hoe je dit slim doet in zomer én winter zonder warmteverlies.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag