Uitlaten rook afvoer
mag mijn buur zo dicht van mijn perceel en venster zijn rookafvoeren plaatsen? Ook heeft hij langs mijn kant van de gemene muur pur platen geplaatst...
Uitlaten rook afvoer
mag mijn buur zo dicht van mijn perceel en venster zijn rookafvoeren plaatsen? Ook heeft hij langs mijn kant van de gemene muur pur platen geplaatst...
Zonder de situatie te kennen is het onmogelijk een mening te geven

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Wanneer kies je voor een compromis of voor een wederzijdse koopbelofte? Twee documenten met hetzelfde doel, maar waar zitten de verschillen?
Lees meer
Er zijn verschillende soorten huurcontracten die je kan afsluiten. Wat houdt zo'n contract in? En hoe kan je een huurcontract stopzeggen? Een overzicht.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen