Twijfels over dakconstructie, wat moet ik doen?

0

Twijfels over dakconstructie, wat moet ik doen?

VincentDL
VincentDL
#Dak · 1 uur geleden

Hallo allemaal, 

Het is de eerste keer dat ik iets post op een forum, maar vanwege bepaalde zorgen kon ik het niet laten.

Ons dak is vorige jaar gerenoveerd; oude leien verwijderd, isolatie geplaatst, nieuwe pannen en goten. De constructie was nog in orde volgens de dakwerker.

We zijn nu een andere kamer aan het renoveren en hebben daar de valse wand weggehaald en toen zagen we dat barsten in de muur waar het dak op leunt / aan trekt. 

Natuurlijk weten we niet of dit al was voor de dakrenovatie. 

Iemand die mij een geruststellend antwoord kan geven of toch een expert naar laten kijken? 

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/97111/foto-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=a70636816e38b3b7cfa9d4da0ac73572https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/97111/foto-2.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=ab9c75c55269b4a6a5e0fd77e732986b

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Waarom kiezen voor een zinken dak? Voordelen, prijs en aandachtspunten voor een correcte plaatsing

Waarom kiezen voor een zinken dak? Voordelen, prijs en aandachtspunten voor een correcte plaatsing

Met een zinken dak kies je voor een unieke uitstraling. Maar hoe zit het met de kosten, plaatsing en isolatie? Ontdek alle aandachtspunten.

Lees meer

Dakrenovatie prijs: ontdek wat de kosten per type dakwerken zijn

Dakrenovatie prijs: ontdek wat de kosten per type dakwerken zijn

Wat kost een dakrenovatie? We lijsten de prijzen op per type dakwerken, bieden je meer inzicht in hoe de prijs wordt bepaald en geven bespaartips.

Lees meer

Opbouw van je dak: hellend of plat, alle opties op een rij

Opbouw van je dak: hellend of plat, alle opties op een rij

Alles over de opbouw van hellende en platte daken: soorten structuren, onderdelen en tips voor de beste keuze.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag