Al dan niet zonnewerende beglazing
Al dan niet zonnewerende beglazing
Alle reacties
Je kan dan best een glasbedrijf de glassamenstelling laten komen checken. Zij hebben de toestellen, de trucjes én de ervaring uiteraard om dit te kunnen zien.
Als het glas rechtstreeks van de fabriek komt en de code dus erg uitgebreid is, lijkt het mij bijna onmogelijk dat de glassamenstelling anders is dan vermeld in de code in de spouw. Wat is de code?
Groeten, J.
De codes zijn isolide M MOM 80021392 23 1410x2380 SP15 5-9-2008 51 PHONE SAFE 9
en isolide M MOM 1410x2380 SP15 5-9-2008 51 PHONE SAFE 2
Heb al op de website gekeken en met de leverancier gebeld, maar zij beweren dat er een vergissing is bij de druk van de code ... en dat er echt wel zonnewerend glas instaat. Dit gelooft toch niemand !!!
De faktuur die ze opstuurden heeft wel een andere code nl isolide SUN 71/40-6-15Ar-5
wat volgens ons toch meer op een code voor het zonnewerend glas trekt ?
maandag gaan ze blijkbaar komen zien met een "glasstaal" van 1 zonnewerend en 2 geluidswerend, en gaan ze zo vergelijken ?
Wie zegt dat ze de juiste samenstelling in die stalen hebben ? Ik weet het, het klinkt toch wantrouwig, maar je zou voor minder ... Het gaat om een hele glazen achtergevel waar we al 3 zomers van de zon konden genieten ;)
We wachten maandag af en anders zullen we gerechterlijke stappen ondernemen om dit verder uit te zoeken.
Hier laten we het zeker niet bij en ons laten afschepen met "het zal wel een foute code zijn dat er in werd gedrukt" NO WAY !

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=50350cb8a113d85c717207bbb7ef1875)
Een industriële look met stalen ramen: ontdek de voor- en nadelen
Stalen ramen geven je woning een industriële look. Maar hoe zit het met de isolatie, de prijs en het onderhoud ervan? Ontdek alle voor- en nadelen.
Lees meer
Zelf een vliegenraam plaatsen? Zo doe je dat (en bespaar je flink)
Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen