verwarming met infrarood
Met betrekking tot verwarmingstoestellen wilde ik graag geinformeerd worden of infraroodtoestellen inderdaad beter zijn dan andere traditionele toestellen. Zowel wat gezondheid betreft en energiezuinig.
verwarming met infrarood
Met betrekking tot verwarmingstoestellen wilde ik graag geinformeerd worden of infraroodtoestellen inderdaad beter zijn dan andere traditionele toestellen. Zowel wat gezondheid betreft en energiezuinig.
De vraagstelling klinkt zoals de argumentatie van de infraroodverwarming-verdelers, heb ik de indruk.
Gewoon omdat ik beide argumenten (gezondheid - energiezuinig) reeds enkele keren op beurzen gehoord heb.
Ik heb zelf geen idee of volledige woningen verwarmd kunnen worden via infrarood. Ik denk/dacht steeds dat dit leuke oplossingen waren om in bepaalde ruimtes (zoals badkamers, leeshoeken,...) een aangenaam gevoel te creëren op kleine oppervlaktes.
Misschien dat er mensen zijn met uitgesproken meningen hier rond? Of fabrikanten/verdelers van infraroodoplossingen die hun product even willen promoten/verhelderen?

Download gratis onze airco-gids
Alles wat je moet weten over airco’s: van soorten en installatie tot tips voor optimaal rendement. Inclusief handige checklists!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=0793ddc9cb0abf4f82fda44effbb6aee)
Een hybride warmtepomp bestaat uit een verwarmingsketel en een warmtepomp. Ontdek de prijs en terugverdientijd en of je in aanmerking komt voor een premie.
Lees meer
Offerte airco aanvragen? Ontdek prijzen, installatiekosten en krijg tips. Zo kan je goed vergelijken en de beste airco kiezen voor jouw woning.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen