3

hangtoilet of niet

DUMO
DUMO
#Badkamer · 13 jaren geleden

hallo,

Wij moeten nu kiezen of we gewone of hang-toiletten willen.

Ik hoor van verschillende mensen zeggen dat ze problemen hebben met hun hangtoilet, en dat een klassiek toilet beter is in geval van problemen. Je weet wel: het toilet blijft bijvoorbeeld plots lopen. Je doet snel even het waterreservoir open en verhelpt zelf het euvel...

Iemand suggesties?

Alle reacties

0
Tess
Tess
4 29 Andere particulier
13 jaren geleden

Aan een klassiek toilet kan je inderdaad beter werken. Toch hebben wij voor een hangtoilet gekozen. We vonden het mooier en het is gemakkelijker om de vloer te kuisen.

Je zegt dat verschillende mensen problemen hebben met hun hangtoilet. Het zou aan het merk kunnen liggen. Als je er een koopt, koop dan een degelijk hangtoilet want je wilt inderdaad niet met problemen komen te zitten waardoor je de afwerking van je toilet weer moet afbreken.

0
Stef
Stef
0 2 Bouwer
13 jaren geleden

hallo,

Wij moeten nu kiezen of we gewone of hang-toiletten willen.

Ik hoor van verschillende mensen zeggen dat ze problemen hebben met hun hangtoilet, en dat een klassiek toilet beter is in geval van problemen. Je weet wel: het toilet blijft bijvoorbeeld plots lopen. Je doet snel even het waterreservoir open en verhelpt zelf het euvel...

Iemand suggesties?

In mijn vorige woning had ik reeds 10 jaar 2 hangtoiletten en nooit problemen gehad. Deze waren van Geberit. Intussen heb in nu in mijn nieuwbouw 3 nieuwe hangtoiletten geplaatst van Grohe en deze werken ook probleemloos. Bij beide merken kan je alle onderdelen afzondelijk verkrijgen en vervangen via het gat van de spoelknoppen. Indien je goedkopere modellen neemt dan kan je wel eens problemen krijgen met de kwaliteit en de mogelijkheid om vervanging van de onderdelen te kunnen doen.

Groeten,

Stef

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Inspirerende badkamerideeën voor elke stijl

Inspirerende badkamerideeën voor elke stijl

Ontdek de mooiste badkamerideeën en stijlen, van modern tot Japandi. We geven je heel wat inspiratie en tips voor je nieuwe badkamer.

Lees meer

Optimaal comfort met een inloopdouche: tips voor vloer, wand, plaatsing en onderhoud

Optimaal comfort met een inloopdouche: tips voor vloer, wand, plaatsing en onderhoud

Ontdek de mogelijkheden om je ideale inloopdouche samen te stellen: van douchevloer tot douchewand. En volg onze plaatsings- en onderhoudstips!

Lees meer

Een ensuite badkamer: de do’s en don’ts voor een slaapkamer met hotelgevoel

Een ensuite badkamer: de do’s en don’ts voor een slaapkamer met hotelgevoel

Een ensuite badkamer naast je slaapkamer creëren? Ontdek praktische tips voor de indeling, privacy, ventilatie en optimaal comfort.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag