hoe isoleer ik mijn zoldervloer???
hoe isoleer ik mijn zoldervloer???
Alle reacties
Als er geen kabels en buizen op lagen, dan had je eenvoudig drukvaste isolatieplaten kunnen toepassen; ging minder werk zijn. Nu zijn minerale-wol-dekens handigst omdat die netjes de "oneffenheden" van de buizen/leidngen volgen hee. Maar dan kan je er niet op lopen.... Als je nog op je zolder woil lopen en er iets opstapelen/opbergen, kan je best uitvoeren zoals die bovenvermelde klusfiche waarbij de isolatie tussen een lattenstructuur aangbracht wordt en bovenop die lattenstructuur afwerken met een houtvloer uit 18mm OSB

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Je zolder isoleren? Dit stappenplan is een garantie op succes
Ga jij je huis energiezuinig renoveren? Dan is je zolder de perfecte plaats om te beginnen. Met dit stappenplan isoleer je je zolder in vijf stappen.
Lees meer
Dakisolatie plaatsen? 7 fouten die je absoluut moet vermijden
Deze zeven fouten moet je absoluut vermijden bij het plaatsen van dakisolatie.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen