1

Lek in gootsteen keuken

Daniel De Raeve
Daniel De Raeve
#Keuken · 12 jaren geleden
Vorige week hoorde ik een hard kraak geluid in mijn gootsteen keuken. Nu blijkt "allicht door te heet water' dat er in mijn gootsteen een barstje is ontstaan. Het betreft hem een composiet gootsteen in oker kleur met twee wasbakken en een midden vergiet. De kraan is op de gootsteen gemonteerd. Kan ik deze dure wasbak herstellen? Zo ja! Hoe? Waar kan ik een nieuwe vinden. Vlakke inbouw maat 50/98 à 100 Wasbak links - midden vergiet "wasbakje' en rechts een krasvrij werkblad. "Twee grote wasbakken zijn waterverspillend" Graag jullie hulp mening, raad. Bedankt. Daniël

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Keukentrends 2025: inspiratie voor een on-trend keuken

Keukentrends 2025: inspiratie voor een on-trend keuken

Keukentrends 2025: van open nissen en ronde vormen tot de ontbijtkast en slimme toestellen. Ontdek hoe jij je keuken on-trend maakt.

Lees meer

Helemaal af van het gas in je woning? Deze alternatieven zijn er voor je gasvuur

Helemaal af van het gas in je woning? Deze alternatieven zijn er voor je gasvuur

Van het gas af? Ontdek hoe je eenvoudig en duurzaam overstapt naar elektrisch koken met deze slimme alternatieven.

Lees meer

Keuken: indeling, materialen, onderhoud, plaatsing en prijs

Keuken: indeling, materialen, onderhoud, plaatsing en prijs

Van ontwerp naar droomkeuken. Inrichting, toestellen, materiaalsoorten, onderdelen, onderhoud, plaatsing en prijskaartje: een overzicht!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag