dakisolatie premies na 2013
is er in 2013 iets veranderd als men dakisolatie plaatst in verband met premies.?
dakisolatie premies na 2013
is er in 2013 iets veranderd als men dakisolatie plaatst in verband met premies.?
Het laatste wat ik er van heb opgevangen:
"De federale overheid geeft een belastingvermindering wanneer u investeert in dakisolatie. Investeringen die in 2012 gebeuren krijgen een vermindering van 30% van het factuurbedrag, begrensd tot een maximumbedrag. Deze maatregel loopt door, tot nader tegenbericht, maar het belastingkrediet voor dakisolatie stopt eind 2012 (betalingsdatum)."
dat ziet er dan spijtig uit, want wij zouden ons dak laten isoleren in 2013, ben benieuwd wat er dan van kracht gaat zijn
ben van zinnens om dit jaar ook m'n dak te isoleren en volgens de officiële site van de vlaamse overheid is het nog mogelijk om in 2013 te genieten van een "Belastingvermindering of fiscaal voordeel voor dakisolatie". eens checken op hun site en op de site van energiesparen (hier vindt je de basis en extra premies van de elektriciteitsnetbeheerder voor uw regio).
volgens de officiële site van de vlaamse overheid:
De belastingvermindering bedraagt 30% van de betaalde factuur, beperkt tot een bepaald maximumbedrag.
Wanneer u het maximumbedrag voor dat jaar bereikt hebt, dan mag u het resterende deel van het bedrag niet langer overdragen naar de volgende jaren. Het is voor investeringen in .
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ga jij je huis energiezuinig renoveren? Dan is je zolder de perfecte plaats om te beginnen. Met dit stappenplan isoleer je je zolder in vijf stappen.
Lees meerDeze zeven fouten moet je absoluut vermijden bij het plaatsen van dakisolatie.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen