Beste allemaal,
bedankt voor jullie antwoord. Het kwaliteitskader werd inderdaad opgesteld om zogenaamde 'cowboys' een halt toe te roepen. Dit kader geeft duidelijk aan waaraan leverancier, installateur en woning moet voldoen. Wees gerust, dit kader is door ons meer dan bekend!
Om Lode op een goede manier te informeren:
- volgens het kwaliteitskader dient de verf dampopen te zijn (difussiedikte: (µd < 0.05m)). Indien dit het geval is, kan u de woning na-isoleren en de bijhorende subsidies aanvragen. Of de verf aan deze eigenschap voldoet, weet u, als huisschilder, beter dan ik! :)
- indien blijkt dat de verf niet dampopen is, hoeft u niet te wanhopen. Na-isolatie van de woning is dan nog steeds mogelijk. Onafhankelijke testen hebben uitgewezen dat ons product, de EPS-parels, zonder problemen gebruikt kunnen worden voor het isoleren van uw spouwmuur. Indien u daar meer informatie over wenst, wil ik u graag te woord staan.
Zonder hierbij een verdere welles-nietes discussie te starten, hoop ik u hiermee te hebben kunnen informeren. U heeft mijn contactdetails, aarzel dus zeker niet mij te contacteren zodat ik u persoonlijk te woord kan staan en u in uw specifieke situatie verder kan helpen.
Alvast een prettige dag gewenst!
mvg,
Treesje