Batibouw... hoe begin je eraan... ?

3

Batibouw... hoe begin je eraan... ?

Stef V
Stef V
#Budget · 12 jaren geleden

Hallo iedereen,

Mijn vriendin en ik hebben pas een te renoveren huisje gekocht. Heel wat werk voor de boeg: dak isoleren en kamers maken onder het dak, nieuw buitenschrijnwerk, nieuwe keuken en badkamer, ... De informatieronde kan beginnen op Batibouw! Aangezien zowat de helft van de beurs interessant kan zijn voor ons: hoe beginnen we eraan? Zijn hier enkele ervaren Batibouwrotten met wat tips?  Hoe bereiden jullie je bezoek zo goed mogelijk voor? Wat kan je al op voorhand doen?

Alvast merci!

Alle reacties

0
L. Berlo
L. Berlo
0 1 Verbouwer
12 jaren geleden

Hallo iedereen,

Mijn vriendin en ik hebben pas een te renoveren huisje gekocht. Heel wat werk voor de boeg: dak isoleren en kamers maken onder het dak, nieuw buitenschrijnwerk, nieuwe keuken en badkamer, ... De informatieronde kan beginnen op Batibouw! Aangezien zowat de helft van de beurs interessant kan zijn voor ons: hoe beginnen we eraan? Zijn hier enkele ervaren Batibouwrotten met wat tips?  Hoe bereiden jullie je bezoek zo goed mogelijk voor? Wat kan je al op voorhand doen?

Alvast merci!

Hoi Stef,

het is wellicht een beetje laat antwoord, maar ik vind zelf de Batibouw iets te massaal en prefereer bijvoorbeeld opendeur dagen. Dan hebt ge toch net iets persoonlijker contact en kunt ge ergens bij u in de buurt gaan. Mijn tip is dus een top 3 te maken en daar persoonlijk eens langs te gaan. Bovendien worden de Batibouw acties ook vaak verlengd dus met een beetje chance hebt ge nog kans om daar ook van te genieten, kijk hier maar eens bijvoorbeeld: http://www.aluminium-raamprofielen.be/aanbieding. Zo zijn er wellicht meer. 

Succes met de renovaties!

0
Popi Pancho
Popi Pancho
1 7 Architect
12 jaren geleden
Stef, Hier een oude (batibouw)rot en professioneel in architectuur, stabiliteit en speciale technieken. Vermijd Batibouw, blijf er buiten en gebruik je tijd nuttiger. GOOGLE IS YOUR FRIEND!
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Mijn VerbouwPremie voor renovaties en energiebesparende ingrepen: op dit bedrag heb je recht

Mijn VerbouwPremie voor renovaties en energiebesparende ingrepen: op dit bedrag heb je recht

Je woning renoveren of energiebesparende ingrepen uitvoeren? Ontdek voor welke werken je Mijn VerbouwPremie kan aanvragen en welk bedrag je krijgt.

Lees meer

Elektriciteitsfactuur duurder vanaf 2025: nettarieven stijgen meer dan verwacht

Elektriciteitsfactuur duurder vanaf 2025: nettarieven stijgen meer dan verwacht

Ontdek hoe de nettarieven 2025 jouw elektriciteitskosten beïnvloeden. Maar hoeveel stijgen de nettarieven en wat verandert er bij de netbeheerders?

Lees meer

Een tuin heeft de meeste impact op de waarde van je huis

Een tuin heeft de meeste impact op de waarde van je huis

Ontdek hoeveel een tuin, het EPC, het bouwjaar en een zwembad de waarde van je huis verhogen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag