Hoog verbruik Viessmann Vitodens 200-W met weersafhankelijke regeling
Hoog verbruik Viessmann Vitodens 200-W met weersafhankelijke regeling
Alle reacties
'k Heb een gelijkaardige Viessman hangen (met de Viessman termostaat met het spaarvarkentje en het champagneglas op) : 'k Heb mij 't pleuris gezocht en 't uiteindelijk gevonden : Je moet parameter B0 op 2 of 3 zetten (zie blz 80 van de gebruiksaanwijzing die bij mijn Viessman meegeleverd werd) om 't binnen niet warmer te laten stoken naarmate het buiten kouder is. Als je de gebruiksaanwijzing niet hebt wil't wel inscannen.
Daarnet er effe m'n "Serviceaanwijzing voor de vakman" bijgehaald : is ook een VITODENS 200-W en 't is de uitgave van 1/2010 (ketel is midden 2011 geplaatst)
De betreffende manual vind je hier : http://www.viessmann.be/etc/medialib/internet-be/Nederlandstalige_media/Tech_Doc/Gas/Vitodens_200-W.Par.58842.File.File.tmp/SAVitodens200-WWB2C48-35kWNL.pdf
Uw installatie is natuurlijk iets ouder doch daar je over de VITODENS 200-W spreekt veronderstel ik dat het dezelfde uitvoering is

Download gratis onze airco-gids
Alles wat je moet weten over airco’s: van soorten en installatie tot tips voor optimaal rendement. Inclusief handige checklists!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Je woning koelen met vloerverwarming: deze warmtepompen zijn geschikt
Op warme dagen kan de temperatuur in huis stijgen. Wist je dat je behalve met een airco, ook met je vloerverwarming kan koelen? Ontdek hoe het werkt.
Lees meer
Luchtverwarming: je woning ventileren, verwarmen en koelen
Bij luchtverwarming worden ventilatie, verwarming en/of koeling in één systeem geïntegreerd. Ontdek hoe luchtverwarming precies werkt.
Lees meer
Hoe werkt een cv-kachel en hoeveel kan je ermee besparen?
Ontdek hoe een cv-kachel werkt, waarom het rendabel is en hoe je tot 65% kunt besparen op je verwarmingskosten.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen